W trójkącie. Kontakt z rodzicami w pracy z młodzieżą – 7.12.2023

Gniazdo Poradnia online dla nastolatków i rodziców zaprasza na webinar dla specjalistów pracujących z młodzieżą “W trójkącie. Kontakt z rodzicami w pracy z młodzieżą.”.

Spotkanie odbędzie się online w czwartek 07.12.2023 w godzinach 19:00 – 21:00 za pomocą aplikacji Zoom.

Do udziału w spotkaniu zapraszamy:

– psychoterapeutów pracujących lub chcących rozpocząć pracę z nastolatkami,

– psychologów, pedagogów szkolnych,

– innych profesjonalistów, na co dzień pracujących z młodzieżą.

Webinar będzie składał się z trzech części: wykładu, dyskusji oraz omówienia sytuacji trudnych.

Tematy poruszane podczas spotkania:

1. Kontrakt oraz cel terapii nastolatków 

2. Psychoedukacja rodziców w trakcie procesu terapeutycznego

3. Kontakt z rodzicami w trakcie pracy terapeutycznej

4. Zasady etyczne w pracy z młodzieżą oraz rodzicami

Webinar będzie też okazją do dyskusji oraz wymiany refleksji i doświadczeń.

Koszt udziału w spotkaniu 90 zł. 

Część wykładowa spotkania będzie nagrywana. Uczestnicy otrzymają dostęp do nagrania. 

Warunki rezygnacji: Zwrot całości opłaty przy rezygnacji do 01.12.2024. Po tym terminie opłata nie podlega zwrotowi.

Zapraszamy też na inne webinary:
– 26.10.2023 – Pierwszy kontakt z nastolatkiem w gabinecie psychoterapeuty.
– 4.04.2024 – Zaburzenia obrazu ciała u nastolatków i jak z nimi pracować.

Prowadzący:

Katarzyna Ostrowska – Jestem psychoterapeutką Gestalt, psycholożką oraz pedagożką resocjalizacyjną. Od ponad dekady pracuję wspierając oraz pomagając w rozwoju oraz trudnościach młodzieży jak i osobom dorosłym. Jestem absolwentką SWPS w Warszawie oraz Instytutu Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie. Doświadczenie zdobywałam poprzez praktykę w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Łomiankach, Towarzystwie Pomocy Młodzieży oraz w Młodzieżowym Ośrodkiem Profilaktyki i Psychoterapii.
Współpracowałam z Ośrodkiem Wsparcia dla Kobiet z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet w Ciąży „Etezja”, Świetlicą Socjoterapeutyczną Mrowisko w Łomiankach oraz prowadziłam superwizję nauczycieli w ramach projektu Specjalistycznego Centrum Wspierającego Edukację Włączającą.